درد دل

بارالها رحم کن زمین خوردنم را هنگام مرگ وفراق دوستان و تنهایی ام را هنگام جای گرفتن در قبر

وغربتم را در روز قیامت ونیازم را در ان هنگام که برای حسابرسی در پیشگاهت قرار می گیرم

      

   

تنهایی من

تنهایی را دوست دارم زیرا بی وفا نیست

تنهایی را دوست دارم زیرا عشق دروغی در آن نیست

تنهایی را دوست دارم زیرا کسی اشکهایم را نمی بیند

تنهایی را دوست دارم زیرا خداوند هم تنهاست

تنهایی را دوست دارم زیرا ....

در کلبه تنهایی هایم در انتظار خواهم گریست و انتظار کشیدنم را پنهان خواهم کرد...
شاید در سکوتی یا شاید در شبی سردو بارانی .....!!!
  

       

هر چی دوست داری بذار

به جای دسته گلی که فردا بر سر قبرم می گذاری امروز با شاخه گلی کوچک یادم

کن. به جای سیل اشکی که فردا بر مزارم نثار میکنی امروز با تبسمی شادم کن.

به جای متنهای تسلیت گونه که فردا در روزنامه ها مینویسی امروز با پیامی کوچک

خوشحالم کن من امروز به تو احتیاج دارم نه فردا
 ************************************
برای هزارمین بار پرسید          تا حالا شده دلتو بشکنم

منم برای هزارمین بار به دروغ گفتم

     نه.... که مبادا دلش بشکنه
**********************************
برو به جهنم ....چون فقط تویی که می تونی بهشتش کنی

فراموش کن چیزی را که نمی توانی بدست بیاری

و بدست بیار چیزی که نمی تونی فراموش کنی
***********************************
یادم باشد!

که حرفی نزنم که به کس بر بخورد

که راهی نروم که بیره باشد

که چیزی ننویسم که آزار دهد کسی را

یادم باشد!!!

که روزگار خوش است

و همه چیز بر وفق مراد است

و تنها......

تنها دل ما دل نیست............