پس از چند روز

خدایا به خاطر سه چیز سپاسگذارم

   دادن هایت    ندادن هایت    گرفتن هایت

 دادن هایت را نعمت

 ندادن هایت را رحمت

 گرفتن هایت را  حکمت

دکتر شریعتی میگه وقتی نمی تونی فریاد بزنی ناله نکن!!

 

خاموش باش 

 

قرن ها نالیدن به کجا انجامید؟

 

تو محکومی به زندگی کردن....

تا شاهد مرگ آرزوهای خودت باشی!!!

 

میدونی وقتی خدا داشت من و بدرقه می کرد بهم چی گفت ؟؟؟

جایی که میری

مردمی داره که می شکننت

نکنه غصه بخوری؟

من همه جا باهاتم

تو تنها نیستی

تو کوله بارت ، عشق میذارم، که بگذری

قلب میذارم ، که جا بدی

اشک میدم ، که همراهیت کنه

و مرگ ، که بدونی آخرش بر میگردی پیش خودم

پس هیچوقت تنها نیستی


یادته یه روزی بهم گفتی :


               هر وقت خواستی گریه کنی برو زیر بارون ،  که نکنه نامردی اشکهاتو

                                          ببینه و بهت بخنده ...

                                     گفتم : اگه بارون نیومد چی؟!

                    گفتی : اگه چشم های قشنگ تو بباره آسمون گریه اش میگیره ...!

                  گفتم : یه خواهش دارم ؛ وقتی آسمونِ چشام خواست بباره تنهام نذار ...

                                                گفتی : به چَشم ... !

                          حالا امروز من دارم گریه میکنم اما آسمون نمی باره ...!

                        و تو هم اون دور دورا ایستادی و داری بهم میخندی ... !!!