حرف دل

                                                        نیاز رو تو خودم کشتم           

                                              که هرکز وا نشه پشتم
                                                   
                                              زدم به چهره ام سیلی 
                     
                                              که هرگز وانشه مشتم

                                  من آن خنجر به پهلویم که دردم را نمی گویم
                  
                                  به  زیر  ضربه های غم نمی یاد خم به ابرویم
  
                                       مرا اینگونه گر خواهی دلم را آشنا کن
                                                                  
                                     من آن نشکستنی هستم بیا و امتحانم کن

                   

نظرات 1 + ارسال نظر
مرجان سه‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 08:45 ق.ظ http://shaghayeghe-vahshi.blogsky.com

سلام دریا جون
آهنگ قشنگی رو واسه وبلاگت انتخاب کردی . راستی این شعری رو که نوشتی من خیلی دوست دارم دستت درد نکنه فقط بعضی جاهاشو اشتباه نوشتی که اگه ناراحت نشی درستشو برات می نویسم :
نیازو تو خودم کشتم
که هرگز تا پشتم
زدم بر چهره ام سیلی
که هرگز وا نشه مشتم
من آن خنجر به پهلویم
که دردم را نمی گویم
به زیر ضربه های غم
نیاید خم به ابرویم
مرا اینگونه گر خواهی
دلت را آشیانم کن
من آن نشکستنی هستم
بیا و امتحانم کن
----------
به منم سر بزن و خوشحالم کنمنتظرم بای بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد